Prosím nekopírujte texty ani obrázky bez svolení autora

PALEONTOLOGICKÁ ZAHRADA - jak to vlastně všechno začalo???

10. února 2010 v 19:06 | Jiří Kryštof Jarmar |  Paleontologická zahrada

paleontologická zahrada - objevení teleportu

Dnes se píše 7. dubna roku 1996 a paleontologové vykopávají kostru Rapetosaura na Madagaskaru. Já jsem úplný nováček a v terénu pracuji teprve dva týdny. Najednou ke mě přiběhl Nick, se kterým jsem studoval na vysoké.Celý udýchaný ze sebe konečně vyhrkl slovo. Říkal, že vynálezce John Mussit při zkoužce UV zářících lamp, přišel na zvláštní úkaz. Já jsem se ho hned se zvědavostí otázal: "Jaký úkaz no povídej!!!" No to už se budeš muset podívat sám "řekl Nick s úsměvem na tváři. Tak jsem si sedl do mého Jeepu a vyrazil za tím vynálezcem. Když jsem zazvonil před vchodem do laboratoře, začala se předemnou otevírat obrovská brána. V mích očích se zablýskl obrovský stroj. Je tohle sen??? Nebo jsem se dočista zbláznil?? Tohle není sen. Tohle je skutečnost "říká John". Když jsem zkoušel rozsvítit mé UV lampy, tak mi najednou rukou projel obrovský skrat. Stroj začal bláznit a připadalo mi, jakoby se trhal vzduch. Předemnou se objevila obrovská fialovomodrá brána, která vyzařovala ultrafialové záření. Když jsem přišel na to, co jsem vlastně vynalezl, posadil jsem se do křesla a nemohl tomu uvěřit. Kouknul jsem se zkrz tu bránu a na druhém konci na mě vybafla nějaká sedmimetrová potvora. Později jsem přišel na princim tohoto stroje a vynalezl k němu panel na ovládání. Stačí zadat jen období a místo, kam se chcete přemístit. Přišel jsem totiž na to, že časová brána je smíšenina molekul vzduchu a tak vznikla trhavina v čase. Tento stroj jsem pojmenoval TELEPORT.
Vynálezce Jeff nám ukázal jak to tedy funguje a mě napadl geniální nápad. Zařídit si dinopark. Ale s živými dinosaury. Pojmenuju ho Paleontologická zahrada.
Začali jsme tedy s hledáním vhodného místa pro naši zahradu. Byli jsme se podívat v bývalých rezervacích, na polích dokonce jsme se dívali i na území, kde stály staré továrny. Jenže území byla buď malá, nebo měla špatné ovzduší, a mnoho dalších nevýhod. Nakonec jsme našli, to co jsme hledali. Nick : "Když se daří, tak se daří". A tyto slova jsem mu mohl ihned potvrdit. Je to bývalá zoologická zahrada, kde zvířata neměli v klecích, ale volně puštěná, jen s malým ohraničením. Jsou tam kopce, jezera, řeky, les, různé nížiny a mnoho dalšího. Plánuji hodně dinosaurů z Madagaskaru, takže budeme muset vysadit madagaskarský porost.
Začal se tedy zhotovovat plán parku. Objednali jsme hodně rostlin z Madagaskaru , písek, kameny a pár nákladních vozidel, která to budou všechno vozit. Pokáceli jsme pár stromů, aby jsme z nich mohli vysekat kůly. Nechtělo se nám totiž utrácet zbytečné peníze za zeď. Dále začali dělníci stavět hlavní budovu. Pojmenovali jsme ji Paleodům. Vedle hlavní budovi bude stát řídící centrum. To je malá budova, která bude celý park sledovat. Potom potřebujeme materiál na insectárium. Tam se bude zkoumat pravěký hmyz a drobní ptáci. Potom se budou určité druhy posílat k některým dinosaurům, aby je zbavili parazitů. To je velmi důležité pro chod parku, jinak bychom měli celou zahradu plnou nemocných dinosaurů. Pod insectáriem bude veterina. Tam se budou léčit dinosauři a veterinář Marvin spolu s jeho pomocníky, bude na dinosaury dohlížet. Vedle veteriny bude líheň. Tam se budou líhnout mláďata, která se přinesou z výprav. Na hodně místech budou pozorovatelny. To je asi celé naplánování parku.
Budovy se rozrůstají a já plánuji výpravu pro našeho prvního dinosaura.

Příště - výprava pro Masiakasaura

Obrázek - S Jeepem jsem vyrazil za vynálezcem Johnem do laboratoře
PS: Obrázek je zase v galerii

4 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

LÍBÍ SE VÁM MŮJ DINO BLOG???

ANO JE SUPER 45.5% (949)